Muistatko vielä Foto Ihalaisen valokuvaamon? Foto Ihalainen toimi osana Ylivieskan maisemaa Ihalaisen suvun omistuksessa vuodesta 1963 vuoteen 2012. Tuona aikana ikuistettiin lukuisia häitä, hautajaisia ja valmistujaiskuvia Ylivieskassa ja sen ympäristössä.

Nyt meillä on ilo kutsua teidät pop-up kuvauspäivään alkuperäiseen studiotilaan Valtakadulle! Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus saada edullisesti upeat potrettikuvat 70-luvulta peräisin olevilla kuvaustaustoilla ja muutoin nykyaikaistetulla kalustolla.

Tarjoamme kiireettömän hetken kuvauksessa, upeat potrettikuvat ja tietenkin pullakahvit. Tervetuloa!

Puolen tunnin kuvausaikoja on varattavissa lauantaina 4.5. aikavälillä 10-16. Voit varata kuvausaikasi puhelimitse (0400 509 124) tai alla olevalla varauslomakkeella.

Varmista paikkasi ajoissa!

Valokuvaajat Maija-Liisa Ihalainen & Lasse Eskola

Kuvaus sisältää:
Pullakahvit
Suunnitteluhetken
30 min kuvausaikaa
yht. 4 kpl viimeisteltyjä potrettikuvia
digitaalisessa muodossa

INFO:
Kuvaukset Foto Ihalaisen vanhassa studiossa (Käynti Björndahlin kiinteistövälityksen ovesta), Valtakatu 11, 84100 Ylivieska.
Saavuthan paikalle n. 15-25 min ennen kuvausaikaa!

Maksutavat: Sähköpostilasku tai käteinen kuvauspaikalla.
Kaikki hinnat sisältävät alv:n.

Lisäpalvelut:
yht. 10 kpl kuvia, jotka valittavissa verkkogalleriasta + 50 €
4 kpl 10×15 cm kuvat valokuvapaperilla + 10 €
4 kpl 13×18 cm kuvat valokuvapaperilla + 25 €
10 kpl sinulle suunniteltuja 10×15 cm kiitoskortteja valitsemastasi kuvasta +15€

Huom! Varmista että saat vahvistuksen varaamastasi ajasta!
Voit kirjoittaa tähän etukäteistoiveita kuvauksesta (esim. mihin tarkoitukseen haluat potretteja, haluatko värillistä taustaa, mustavalkokuvaa, valkoisen taustan ym.).
Valitse palvelut (voit tehdä valinnat myös kuvauksen yhteydessä)

KUVAAJAT:

Maija-Liisa Ihalainen
Valokuvaaja vuodesta 1966

Lasse Eskola
Valokuvaaja (AT, EP, valokuvaajamestariopiskelija)